Saturday, March 24, 2012

Hailahe haid

Veel Koh Taol olles käisin taaskord haide lahes snorgeldamas. Olin siinsamas ka 4 aastat tagasi ning siis sai mõnusalt ja kergelt südame all judinaid tundes koos haidega ujutud. Seega üritasin ka sel aastal sama kogemust saada. Seekord olid kõik eeldused suurepärased - nähtavus hea, meri rahulik ja aeg ka hea. Mida aga ei olnud, olid haid. Ujumis vist mingi tunni ja olin juba loobumas ning tegelikult olingi juba võtnud suuna tagasi kaile kui äkki ilmuski ei-tea-kust välja u. kahemeetrine mustatipuline riifihai (blacktip reef shark). Olin muidugi väga rõõmus ja üritasin temaga "sammu pidada" nii kaua kui võimalik. Mingi minutikese sai temaga ringi kruiisitud, siis pani ta plehku. Ja mina naasesin "kodusadamasse".

Ülal mäe otsas asuvas kohvikus imesin cocat ja vaatasin lahte kui ettekandja näitas mulle, et ka u.100 meetri kauguselt on võimalik haisid ujumas näha. Seega, leidke allolevas videos ujuv hai (ilmselt tuleb Youtube's seda vaadata, seal veidi parem resolutsioon...)!


Siin on abiks väike ekraanipilt...

No comments:

Post a Comment