Saturday, February 25, 2012

Sukeldumine

Sel nädalal siis võtsime ka Lauriga päeva vabaks ja läksime sukelduma. Lauri tegi detsembris koos Pirko ja Tuuliga PADI litsentsi ära, minul oli see juba varasemast. Teenusepakkujaid on kohapeal palju, aga läksime Pauliga CSI Samui'st ehk sama tüübiga, kes Laurit koolitas. Kuna mei laega siin on, siis valisime päeva, mil meri oli tõeliselt vaikne ja lainetus olematu. Vees oligi nähtavus 10-20 meetrit. Sukeldusime esmalt Chumpon Pinnacle's, siis sõitsime Koh Tao'le lõunat sööma ning pärast uus sukeldumine Shark Island'il. Kokkuvõttes oli üle keskmise hea sukeldumine - hoolimata sellest, et ühtegi haid ega kilpkonna ega muud haruldasemat sorti elukat ei näinud, oli näha siiski piisavalt. Sebisime kaasa ka kaamera ja all on näha fotod meie reisist. Eks ma siis kommenteerin üht-teist...

Lauri ja mina tagaplaanil, vee all oleme pagana sarnased...
Enamuse kalade eestikeelseid nimetusi ma ei tea, seega ei hakka ka neid siia kirjutama. See on selline hambuline angerjaline, ingl.k eel, eesti k vist moreen.

See kala oli umbes meetrine

Tüüpilised anemokalad, elavad pehme koralli peal, mis on mürgine ja kaitsb seega suuremate kiskjate eest. Kuulsad tänu multikale Nemo


Liblikkalad? Butterfly fish

Mõned kalaparved


Mina pehme koralli kohal


Kõik on OK




Need korallid on minu arust kõige ilusamad, nad on pehmed ja voolavad ja nendes elab palju anemokalu. Ja värvid on fantastilised.





Kui muidu on liblikkalad äiksed, nagu eelmisel pildil näha, siis see on poolemeetrine

Barrakuudaparv

Mina üritan barrakuudade taustal poseerida, aga eriti pole näha...


Nudibranch, ka väga huvitavad elukad. Nagu seened meres, s.t. kui neid on, on vesi järelikult puhas s.t. saastumata



No comments:

Post a Comment